podcasty a rozhovory

Zde si můžete poslechnout informace a názory
na témata jako Montessori, angličtina pro nejmenší, rodičovství, motivace, apod.

V této sekci jsou odkazy na jednotlivé díly.
Nicméně většinu příspěvků najdete na mém SOUNDCLOUDu a YOUTUBE kanálu.

Kdy začít s výukou cizího jazyka a jak.

Úvod do Montessori pedagogiky

Příroda je jedna velká a pro děti připravená učebna. Pro rozvoj angličtiny stačí činnosti v angličině komentovat a případně se (v angličtině) dítěte doptávat.


Jaké výhody přináší učit sebe i naše děti angličtinu už od narození?“ – rozhovor s Mirkou- mentorkou angličtiny.

Poslechněte si audio verzi


Využívat při výuce angličtiny učebnice, nebo ne? Jedno z témat, o kterém si povídáme s paní Dolákovou, dlouholetou propagátorkou výuky bez učebnic.

Poslechněte si audio verzi


V tomto povídání zmiňujeme tipy, jak jako rodiče můžete podpořit své dítě v angličtině v souvislosti s výukou cizího jazyka ve škole.

Poslechněte si audio verzi


V dnešním rozhovoru si s Petrou Pilátovou, učitelkou v Montessori škole povídáme nejen o principech Montessori vzdělávání, ale zazní zde i několik dobrých tipů do výuky angličtiny (nebo jiného jazyka), které lze využít v běžné škole, nebo v kurzech. Tuto koncepci využíváme i v kurzech Joyful English.

Poslechněte si audio verzi


Mámy mámám
. Takhle ve zkratce bych mohla říci vše o této panelové diskusi, které jsem měla tu čest být součástí. Jak být spokojená, jak si dovolit být nespokojená. Jak procházet mateřstvím bez velkých výkyvů, ale hlavně v co největší laskavosti sama k sobě. Protože jádrem všeho je, že děti nasávají naše vzorce, naše chování, naši práci s emocemi a mnoho dalšího.

Jak najít motivaci učit se anglicky. S Dagmar Sedláčkovou jsem měla nedávno koučovací sezení ohledně angličtiny na který navazuje tento krátký rozhovor.
Zazněl AHA moment, který se týká nalezení dostatečně velké motivace k tomu se do angličtiny (zase) vrhnout. Nicméně toto téma nám odkrylo i něco jiného. Něco co podvědomě cítíme, ale možná si to nechceme připustit.